300x300pulz1.jpg

Je realitou dnešních dnů, že četba klasických knih trochu ustupuje do pozadí. Jen málo dětí je dnes skutečně vášnivými čtenáři, jen málo dětí přečte alespoň jednu knihu za měsíc. Nebylo by na škodu, budete-li jako majitel knihkupectví oslovovat aktivně své případné zákazníky. K tomu Vám poslouží direkt mail.

Máte-li své vlastní knihkupectví, neházejte flintu do žita. Nečekejte s rukama v klíně, kdo vkročí do Vašeho obchodu a zkuste se konkurentům v podobě počítačů a televizí postavit aktivně. Použijte jejich vlastní zbraně k oslovení zákazníků. Použijte direkt mail.

Nikomu nic neunikne

Zkuste se zamyslet, které akce byste mohli ve svém obchůdku pořádat. Zkuste se zamyslet, jak oslovit své zákazníky zajímavěji, než jen knihami vystavenými za výlohou. Můžete pořádat dětský den, můžete pořádat výprodej či křest knih s ochutnávkou vína. O tom všem může informovat direkt mail.

Direkt mail
5 (100%)1